" F l o w e r "

flaw



" I'm a simple person who lives in the Earth. Live, love & laugh are all in me. Always believe in yourself to fly to your dreams.
"


new lifes begin.}
Tuesday 10 December 2013 | 05:11 | 0Comment

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Lama tak berblogging ni sebab busy sangat-sangat sampai tak ada masa nak luangkan dekat blog ni. Haa nampak tak kepoyo-an disitu? Berbalik pada tajuk entri ni (new begin).

Allhamdullilah apa yang aku nak tercapai. Aku dapat masuk KRU Academy em mungkin rezeki aku dekat situ. Kot lah haha tapi masa tu perasaan bercampur baur. Yelah kawan baik, family semua macam tak rela je. Lagipun aku mana pernah jauh dari family. Mungkin dengan cara ni aku boleh belajar hidup berdikari. Masa sebelum pergi tu yana dengan syida datang. Hujan hujan weh dorang datang memang sedih la tapi aku cuba tahan, sebab takak tunjuk aku lemah lagipun aku ni jiwa rock oo haha sebak gegila katako. Dalam perjalanan tu aku diam je sampai lah sana nak makan pun tak lalu sebab sedih. Ceh poyo lagi. Masa orientasi tu aku kumpulan "banana" rasanya la hahaha tak ingat sangat. Ok dah malas nak melalut nanti sampai ke laut tak sudah-sudah. Bila mula hidup baru mestilah suasana baru, kawan baru, pengalaman baru, barang barang baru. Eh?  Kitaorg tinggal dekat apartment south city plaz tapi sementara je sebab nak tunggu The Arc siap.

*tadaaa* I want to introduce all my friends and my lecturer too. Seronok sangat dapat kenal dengan dorang. Ni masing masing berbeza kerenah dan watak. Semua duduk jauh-jauh sebab tu susah nak jumpa. My roomate takkan terpisah farisha, eyka, nafie, teiyhah, rifa, ratna, dney, wan dan wani. Tapi nanti pindah hostel baru ada lapan orang je so say bye bye to dney and ratna. Don't forget us ecspecially me okay? We gonna miss you. Haa nampak tak poyo lagi? Padahal sama kelas jugak nanti.



fney, nafie, aku dengan rifa. 

aku, teiyhah, zahar dan farisha.


 me with hafiz fitri.